Kiss



بوسه مگر چیست فشار دو لب
این که گنه نیست چه در روز و شب

و من چون کمی مشکل خود ضایع کنی دارم معمولاجواب سوال های خودم را میدهم :

اگر می داد لیلی کام مجنون
کجا افسانه میشد نام مجنون

در ضمن چون با جواب های خودم قانع نمی شوم مثل همیشه منتظر جواب های قانع کننده شما می مانم !


نوشته شده از علی ، ساکن جزیره عشق

My Weblog


سلام
این چند روزه درس و زندگی را ول کردم و با اینکه تجربه ی ۶ ماه وبلاگ نویسی را دارم ولی جو با صفای بلاگ اسکای حسابی ما را گرفته و چند روز مشغول خود کرده بود که اگر حالا نظرتان را در مورد تغییراتش ندهید من را نا امید و دپرس می کنید .
جا داره اینجا از گل یخ  هم تشکر کنم که باز شدن پنجره ای وبلاگ و چند چیز دیگر را از وبلاگ او یاد گرفتم پس هم اینجا جلوی همه می گو یم دست شما درد نکنه آرمین جان ...
در مورد صبا جون هم باید بگم ایشان خواهر عزیز خر خون بنده هستند که قول دادند بعد از امتحان ها دوباره به من کمک کنند فقط یک چیزی من را ناراحت می کنه که اگر اینجا هم این چیز دیده شود ID او را از وبلاگ بر می دارم !
اخه می دونید چیه ؟ هر وقت می رویم پیغام هامون را چک کنیم ؛ خانم ۶۰ پیغام جورواجور از اقا پسر ها داره که از وبلاگ تعریف کردند حتی متن من را با تمجید فراوان به او نسبت دادند ولی تو ID من پرنده پر نمی زنه !
نمی گم به او پیغام ندهید فقط یه کاری کنید ما هم ۲ تا دونه پیغام داشته باشیم هر دفعه جلوی این خواهر کوچولویمان ضایع نشویم و کم نیاوریم!
راستی چون ما دو نفر پسورد همدیگر را داریم پیغام هایی که به صبا می دید توسط من فیلتر میشه !
 

نوشته شده از علی ، ساکن جزیره عشق

S

س مثل ...


نوشته شده از علی ، ساکن جزیره عشق