بازگشت به وبلاگ بعد از نه سال و یازده ماه...!

دوستان سلام...
بعید می دونم هیچکدامتان حس الان من را تجربه کرده باشید...
جوانی 16 ساله بودم که این وبلاگ را ساختم و اکنون بعد از نزدیک به گذشت ده سال دوباره به آن برگشته ام... حس عجیبی ست که یاد دوستانی بیفتی که روزگاری دور وبلاگشان را می خواندی و وبلاگ ات را می خواندند... روزگاری که دلها یخی نبود و چه زود دوست هایی پیدا می شدند که جنس شان خواهر و برادری بود...
بعید می دانم وبلاگ هم دوره ای های من هنوز وجود داشته باشند چون غالب آنها برای پرشین بلاگ . کام بودند که مثل اینکه دیگر وجود ندارد.
این حس خوبی ست و از بلاگ اسکای بابت امانت داری ده ساله اش متشکرم! هر چند لینک هایی که به دوستانم داده بودم گویا حذف شده اند....
مطلب قبلی ام قاب عکسی از ده سال پیش من است،
زمانی که هنوز مجرد بودم، پسری 2 ساله نداشتم، شرکت کامپیوتری و پیشخوان دولت افتتحاح نکرده بودم، یعنی دغدغه ی نان نداشتم! شاعر نشده بودم و تمام دلخوشی ام این نوشته ها بود، نوشته هایی که اکنون با قطره ی اشکی بر گونه بر آنها می خندم، کودکی ام گذشته است، علی کوچلو ساکن جزیره عشق حالا یک مرد 28 ساله شاعر و ترانه سراست که تجربه ی مدیریت دو مجموعه کوچک را نیز اندوخته است...
کسی هست علی کوچلو را هنوز در خاطرش داشته باشد....؟!
روزگار غریبی ست نازنین...

نظرات 2 + ارسال نظر
فرشاد یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ http://cafeblog.persianblog.ir

سلام
وبلاگت بوی دبیرستان میده
یه چیز دیگه. 16 سال بعلاوه 10 سال برابر نیست با 28 سال !!!
در جوابت برای اینکه به "انتصابات 92" رای ندادی. بگم که توی و مهدی از 2 طرف بوم افتادین انگار. یا کلا دیدت این باشه که هر انتخاباتی انتصاباته ( با این دید من اعتقاد دارم هیچ جای کره زمین ازادی وجود نداره ) یا اینکه قبول کن امسال انتخابات داشتیم و البته اینکه رای ندادی. کار مارو راحت کردی. چون من به اونایی که امسال رای ندادن ( به قصد تحریم ) هیچ جوابی در برابر کاستی ها اینده نخواهم داد

م.کافکا سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ق.ظ http://ketab.blogsky.com

سلام
من اونی نیستم که ده سال پیش به وبلاگش اومدی... اون شخص دیگر نمی نوشت و بنده دو سال پیش اومدم و تو آدرس مورد نظر شما وبلاگ نویسی کردم...
میگم باید حس خوبی باشه که بعد ده سال بیای و تو همون کلبه خاطرات و زنده کنی؛ مگه نه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد